Popularna stacja muzyczna Polo TV, której właścicielem jest Telewizja Polsat to stacja, w której prezentowane są utwory ze świata disco polo. Okres kwarantanny nie był jednak dla stacji dobrym przełomem.

Okazuje się bowiem, że w okresie kwarantanny, podczas trwania akcji #zostańwdomu spowodowanej przez epidemię koronawirusa stacja straciła bardzo dużo widzów.

Udział naziemnego kanału Polo TV w okresie od 9 marca do 21 czerwca 2020 roku wyniósł 0,43 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 37,43 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement” – pisze portal wirtualnemedia.pl

Kolejną stacją, która straciła oglądalność jest kanał Eska TV, na którym prezentowane są, prócz teledysków, różne muzyczne programy.

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl :

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,31 proc., po spadku o 17,69 proc. Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,11 proc. (wynik kanału względem okresu od 11 marca do 23 czerwca 2019 roku zmalał o 11,72 proc.)

Więcej informacji w zamieszczonym linku (kliknij):